کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با هوش مصنوعی مایکروسافت ورد، به نویسنده بهتری تبدیل شوید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت ورد و Outlook ویندوز 10 به زودی بررسی کننده گرامری دریافت خواهند کرد که Microsoft Editor نام دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، خطاهای گرامری و املایی را شناسایی کند.

مایکروسافت ورد مایکروسافت ورد Word Microsoft Word

در حالی که ورد فعلی ویندوز 10 خطاهای گرامری را شناسایی و آنها را هایلایت می کند ولی این ابزار جدید با استفاده از هوش مصنوعی، سعی خواهد کرد با توجه به شفافیت، رسمیت زبان و اختصاصی بودن عبارات، اشکالات را برطرف نماید. به علاوه، مراجع ژئوپولتیک حساس را نیز هایلایت می کند و در مجموع سبب بهبود نگارش شما خواهد شد.

Microsoft Editor مدتی است که بخشی از ورد مبتنی بر وب می باشد ولی بالأخره به نسخه ویندوز 10 این برنامه نیز خواهد آمد هرچند احتمالاً در همان ابتدا برخی افراد خاص و آزمایش کنندگان از آن بهره ببرند تا امکانات تازه اش را بررسی کنند.

آن طور که یکی از سایت های خبری توضیح می دهد، Microsoft Editor مطابق معمول خطاها را نمایش خواهد داد اما اگر کسی کلمه ای را انتخاب کرد و دکمه های Shift + F10 و یا Alt + فلش رو پایین را فشار داد، لیستی از مترادف ها و معانی را خواهد دید.

به علاوه، یک بررسی کننده سرقت ادبی نیز وجود دارد تا ببیند آیا در متن یا مقاله ای که نوشته اید نقل قول ها را رعایت کرده اید و آیا به سایر آثار منتشر شده شباهت دارد یا خیر.

اگر جزو آزمایش کنندگان ورد هستید، حتماً می بایست نسخه 2010 با شماره بیلد 13328.20000 را اجرا کنید تا Microsoft Editor را مشاهده نمایید.

امیدواریم این ویژگی به زودی به دست همه کاربران ورد برسد.

 

 
منبع: techradar.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48258 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/06 تعداد مشاهده: 2531
سافت گذر